henrikchristensen2020Henrik Christensen
Oddervej 21
Formand

Deltager i alle væsentlige forhandlinger, specielt forhandlinger med programleverandører samt tekniske leverandører.

I bestyrelsesarbejdet interesserer økonomien mig, ligesom jeg gerne vil arbejde med strategi og udvikling.

Den tekniske udvikling er ligeledes et af mine interesseområder, og jeg finder det udfordrende at arbejde med, at antenneforeningen udnytter den tilgængelige teknik og at foreningen er rustet til de fremtidige krav og udfordringer.

Til daglig er jeg afdelingsdirektør i Jyske Bank.

Jeg er gift med Eva og vi har to piger, der begge bor og studerer i Aarhus. Vi bor på Oddervej i Skanderborg, og i fritiden holder jeg af at cykle og løbe i den dejlige natur rundt om byen. Jeg har interesse for italienske

vine, og er med i Italux, hvor vi importerer og sælger gode vine.

gunnarsGunnar Sørensen
Edelsborgvej 35
Kasserer

Udarbejder budgetter samt laver opfølgning løbende, så bestyrelsen altid har det økonomiske overblik.

Jeg deltager i alle væsentlige forhandlinger med distributører samt andre leverandører.

Jeg tager mig primært af det økonomiske. Min baggrund herfor et en solid uddannelse i den finansielle sektor, hvor jeg gennem en årrække har været ansat i Nordea Bank, senest som landbrugsrådgiver i Randers

afdeling, hvor jeg var rådgiver for større landbrug i hele Østjylland.

I dag bruger jeg erhvervsmæssigt tid på Antenneforeningen. Fritiden bruges sammen med min kone Lena og vores børn og børnebørn samt golf, tennis, camping og udlandsrejser.

Christian H. Hangaard
Bakkevej 11a, Stilling
Næstformand

Qua min uddannelse og erhvervserfaring har foreningens økonomien naturligt min interessere, men også teknikken og kontakt samt forhandling med vores leverandører er store interressepunkter.

Det er for mig et fokusområde, at foreningen løbende er teknisk opdateret og at vi kan indkøbe produkter til attraktive priser for medlemmerne.

I mit daglige arbejde er jeg økonomidirektør for DKI Group i Stilling, et konglomerat af produktions- og handelsvirksomheder, som omsætter for 1 mia. DKK til detailhandlen i Europa.

Kim Daugaard
Nis Petersens Vej 6
Sekretær

Kim Daugaard, bestyrelsesmedlem med “fingeren på pulsen” når det kommer til IT strategi og udviklingen på områderne TV/Internet.

Til dagligt er Kim ansat i IT Relation A/S som Head of Global Operations, med ansvaret for 3 tekniske afdelinger i flere lande.

Kim er også selvstændig droneoperatør og fotograf. Kim er derfor selvskrevet til opgaven som fotograf ved arrangementer i foreningen.

Når sommeren nærmer sig bruges tiden som formand for fotograferne på både Sølund musikfestival og smukfest.

Michael Lund Sejersen
Mårvej 25
Bestyrelsesmedlem

Jeg har været medlem af foreningen siden jeg flyttede til Skanderborg i 1998.

Med mere end 30 års erfaring med ledelse og strategiarbejde, håber jeg at kunne bidrage konstruktivt med foreningens virke, således at man som medlem fortsat får maksimal værdi for pengene og

fleksible muligheder. Til daglig arbejder jeg som leder af udviklingsteamet hos JMA i Randers. Et firma som leverer komplette IT-løsninger til maskinforhandlerbranchen.

Jeg er gift med Eva og vi har 2 piger, som begge er flyttet hjemmefra. Så der er tid til cykelture i skoven eller på landevejen, samt vandreture og lidt disc-golf ind imellem. Jeg har desuden stor interesse i vin, som jeg

bidrager med i den lokale vinbutik Italux.

www.skantenne.dk